shkola.ua
Школи

Для школярів, майбутніх учнів і їх батьків дуже важно отримати інформацію про різні школи, їх розташування і умови вчення в них. Це допоможе зробити правильний вибір під час вступу до школи або при рішенні школу поміняти. Ми постараємося інформувати читачів сайту про всі школи трьох рівнів вчення, які працюють в Україні. Школи України, школи Києва, англомовні школи, кращі школи, елітні школи, спортивні школи, школи з поглибленним вивченням математики, школи з поглибленним вивченням англіської мови, приватні школи, ліцеї, гімназії.

Лицей № 144 имени Г. Ващенко

Лицей № 144 имени Г. Ващенко

Область: Київська область
Місто: Київ
Адреса: 03037, просп. Краснозвездный, 6
Телефон: (044) 249-79-70, (044) 249-79-08, (044) 249-79-89, (044) 273-28-31
Ми знаємо: сьогодні в Україні є досвідчені спеціалісти в різних сферах знань. Але не вистачає людей, які були б не тільки компетентними у своїй справі, але й могли брати на себе громадську і моральну відповідальність за вирішення суспільне значимих завдань, котрі конструктивно реагували б на найменші зміни у загальному розвитку.

Ми знаємо: сьогодні в Україні є досвідчені спеціалісти в різних сферах знань. Але не вистачає людей, які були б не тільки компетентними у своїй справі, але й могли брати на себе громадську і моральну відповідальність за вирішення суспільне значимих завдань, котрі конструктивно реагували б на найменші зміни у загальному розвитку. Нова школа повинна підготувати таких людей. А для цього вона повинна мати концепцію того, що в цій школі складатиме основу педагогічної системи, визначатиме зміст освіти, стосунки між Учителем і Учнем тощо.

Ми хочемо: щоб ліцей став острівцем людяності й гуманізму, творчості й постійного пошуку, що її випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то сповідуй золоте правило - розум у голові, чесність у серці, здоров'я в тілі.

Місія ліцею:забезпечити якісне засвоєння учнями базового рівня освіти, поглибити знання з політехнічних та природничо-математичних напрямків, сформувати такі загальнонавчальні вміння і навички, які дали б змогу вчитись усе життя, виховати людей, здатних вести здоровий спосіб життя, бути оптимістами, цінувати традиції народу України і примножувати їх.

Наше педагогічне кредо:„ У наших руках майбутнє – створимо його самі”
Будуючи заклад нового типу, ми вчимось і у власного минулого, і у чужого сучасного. Замість традиційної школи ми створюємо школу з традиціями.Ліцей для тих, хто бажає неможливого, має перспективні плани і надії, сповнений настроєм пізнавального романтизму.

Тож, є у місті Києві

  • ліцей, який з дня свого заснування вміє бути сучасним;
  • учителі, які не тільки володіють передовими технологіями навчання, а й уміють поважати індивідуальність, вміють посміхатись...
  • учні, які прагнуть бути найкращими, хочуть більшого.

 

Ліцей створений на базі середньої загальноосвітньої школи, яка була заснована у 1957 році, має 24 класи, де навчаються 579 учнів.

Викладацький склад:

  • кількісний склад – 58 педагогів;
  • рівень кваліфікації педагогів:
    • мають звання „Заслужений вчитель України” – 1
    • мають звання „Вчитель - методист” - 6
    • мають звання „Старший вчитель” - 10
  • нагороди:
    • знак „Відмінник освіти України” - 19
    • Почесна грамота МО і науки України - 12
    • Грамота ГУОН м. Києва - 15
    • Кандидати наук - 4

 

Ми діємо: збираємо ентузіастів-педагогів, вчимося вчити ліцеїстів. У ліцеї працює психолого-педагогічна лабораторія, яка накопичує досвід педагогічних розробок, науково-методична рада, яка організовує роботу по зміні змісту навчання, впровадженню нових форм та методів навчання. Одне з головних правил учителів-лідируй власним прикладом, а не розмовами.
Ми пропонуємо співпрацю з різними навчальними та науковими закладами.
Ми сподіваємось на підтримку і допомогу у справі розвитку ліцею з боку меценатів і владних структур району і міста.

Основні педагогічні ідеї, на яких ґрунтується концепція розвитку ліцею:

  • ідея індивідуально орієнтованого навчання К. Роджерса;
  • ідея школи-парку відкритих студій М. Балабана;
  • ідеї гуманізації освіти Д. Дьюі, В.Сухомлинського;
  • ідея школи діалогу культур В.С.Біблера;
  • ідея школи-комплексу;
  • ідея глобальної освіти;
  • ідея індивідуальної педагогічної підтримки;
  • ідея нових інформаційних технологій навчання;
  • ідея педагогіки співробітництва С.Соловейчика;
  • ідея розвивального навчання Б.Ельконіна і В.Давидова;
  • ідея живого знання В.Зінченка;
  • ідея колективної творчості;
  • ідея навчання в процесі роботи;
  • ідея неперервної освіти упродовж усього життя;
  • ідея розвитку емоційного інтелекту П.Соловея та Дж.Майєра;
  • ідеї демократичної шкільної освіти Дж.Дьюі, Е.Гутман та ін.

 

Переваги твого вибору

У житті нам завжди доводиться вибирати і, природно, варіант нашого вибору повинен мати якомога більше очевидних переваг. Немає сенсу дискутувати відносно вибору між освітою і неосвіченістю...

Ми пропонуємо природничо - математичний та технологічний профіль навчання, який передбачає поглиблення знань, розвиток інтелектуальних здібностей в галузі природничих, політехнічних наук, забезпечення високого рівня загального інтелектуального розвитку особистості учня . Завдяки збереженню базового рівня викладання гуманітарних дисциплін, ми даємо можливість випускникові ліцею при зміні його життєвих орієнтирів мати достатній рівень знань для вступу до навчального закладу будь-якого профілю. Передбачаючи можливі запитання щодо перевантаженості учнів , мусимо наголосити на тому, що ми один із небагатьох навчальних закладів міста, який пропонує різнорівневу систему навчання для старшокласників, індивідуальну педагогічну підтримку кожного ліцеїста з боку вчителя-наставника, однозмінний режим роботи та п'ятиденного навчання. Хоча ліцей є навчальним закладом із зайнятістю учнів упродовж повного дня, у другій половині дня та в суботу плануються лише заняття об'єднань за інтересами, факультативних курсів або проходять свята, походи, екскурсії, участь у яких є добровільною.

Уникнути проблем перевантаження дозволяє і достатній життєвий простір території ліцею , якісне харчування, можливість для занять спортом, організація змістовного дозвілля і т. і.

Знаходячись у центрі міста, ми максимально задіємо у процесі навчання весь соціально-культурний потенціал, який зосереджений навколо ліцею.

Ліцей має свій неповторний стиль. В оформленні кабінетів, в інтер'єрах коридорів, навіть у манері одягатись учнів і вчителів, і тим більше у змісті і технологіях навчання, ви побачите, що ми, створили сучасний український ліцей в європейському розумінні цього слова.

Але головне у стилі роботи ліцею — свобода і розкутість наших учнів і вчителів. У нас вміють цінувати живу думку, живий і допитливий погляд, парадоксальне мислення, відкритість до інших переконань.

Ліцей — це місце, де спрацьовують не стереотипи та упередження, а здоровий глузд і прагматизм.

Додаткові можливості:

  • школа інтелектуального розвитку якнайповніше розкриває здібності дитини. Допоможе опанувати навички лічби, письма, читання, роботи з комп’ютером, закладе ґрунтовні знання з англійської мови;
  • програма "Школа особистісного зростання творчої особистості" (творчі роботи, години інтелектуальних ігор, наукове товариство старшокласників) підготує до навчання у вузі, до наукового пошуку;
  • програма позаурочної активності центру творчості (хореографія, хоровий спів, театральна студія, танцювальний ансамбль та інші об'єднання за інтересами) розвине естетичні здібності та емоційний інтелект;
  • літній ліцей , студійне навчання в ньому дає можливість самовизначення, планування свого майбутнього).

 

Загальні завдання і принципи

В ліцеї митної справи №144 панує тверде переконання, що кожен учень - це унікальна і неповторна індивідуальність. Наше завдання — зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу. Тому наша головна мета полягає у створенні атмосфери турботи і підтримки учнів, яка б сприяла розвитку їхніх можливостей, задовольняла їхні інтелектуальні, емоційні і соціальні потреби.

Наша робота спрямована на те, щоб кожен ліцеїст міг:

  • оволодіти необхідними навичками з обов'язкових предметів;
  • розвинути здібності критичного мислення і незалежного висловлювання;
  • поповнити знання в тих сферах, які цікаві учневі і розкривають перед ним нові горизонти пізнання;
  • розвинути здібності приймати самостійні рішення;
  • навчити радіти навчанню і поважати освіту;
  • розвинути свій емоційний інтелект;
  • отримати необхідну індивідуальну педагогічну підтримку та медичну допомогу;
  • розвинути самосвідомість кожного учня як самостійної особистості і як члена колективу.

У ліцеї цінують почуття незалежності, яке поєднується з відповідальністю за виконання своїх обов’язків, заохочують індивідуальні інтереси, шанують допитливість, потяг до знань.

 

Демократія в дії

Ліцей є місцем, де учні здобувають перші навички життя в демократичному суспільстві. Наш навчальний заклад є наочним приладом практичної реалізації принципу громадсько-державного управління освітою. Саме відмова від авторитарних методів організації ліцейного життя, партнерство задля спільного успіху дали можливість створити ліцей як відкриту педагогічну систему, яка легко сприймає нові ідеї, продукує освітні ініціативи, відгукується на волевиявлення всіх учасників освітнього процесу.

У нас діє громадська рада, батьківський комітет, учнівський парламент, десятки об'єднань за інтересами.

Ліцеїсти вчаться робити усвідомлений вибір, голосуючи з різних питань — починаючи з того, якою буде форма одягу в їхньому класі, і закінчуючи тим, хто буде головою учнівського парламенту. До речі сама процедура обрання парламенту перетворюється на захоплюючу гру-шоу "Виборина".

Ви можете побачити кооперативний спосіб навчання в багатьох класах: учні працюють маленькими групами, а вчителі у міру необхідності координують їхню роботу. Так ліцеїсти вчаться працювати разом, виробляти спільні рішення, зовсім як ми, дорослі, у нашому „справжньому світі”.

Дещо для всіх і для кожного

Якщо ви завітаєте до ліцею в другій половині дня, ви побачите репетицію хореографічного ансамблю, помітите, з яким задоволенням діти грають у шахи або тренуються у спортивних секціях, почуєте, як співають учні з вокального гуртка або розучують нову сцену учасники театральної студії... Усе це та багато іншого організовує центр творчості та дозвілля .Кожен учень ліцею щороку обирає тему творчої роботи та вчителя-консультанта, який допомагає у її підготовці.

Ліга інтелектуальних ігор дає можливість вдосконалити себе кожному, кого приваблюють інтелектуальні пригоди та змагання умів.
Якщо вам пощастить, ви можете стати свідками проведення одного з традиційних ліцейних свят. Ви можете тут зустріти у якості почесних гостей ліцею відомих письменників, політиків, митців.
Діти часто ходять на екскурсії до музеїв, планетарію, відвідують театри, філармонію, наукові бібліотеки.

Батьки – наші помічники .Батьки наших учнів не тільки виконують роль безпосередніх замовників освітніх послуг, а й стають активними учасниками освітнього процесу . Силами батьків організовуються вечори, конкурси ,свята.
У ліцеї багато кабінетів оформлено руками батьків, багато книг та технічних засобів придбано за їх кошти. Це дає можливість підтримувати матеріальну базу ліцею на достатньому рівні.

Вибір батьками ліцею обумовлений прагненням знайти:

 

  • місце, де їхня дитина буде оточена теплом і турботою;
  • школу, де дитину сприйматимуть як особистість з її неповторними задатками, інтересами і потребами; освітній центр, де вчителі прагнуть надати індивідуальну педагогічну підтримку кожному учневі, створюючи сприятливі умови для його творчого розвитку;
  • соціальний інститут, де виховують українця і громадянина світу;
  • дитячий центр, де прагнення кожного учня розвинути свій інтелектуальний потенціал реалізується під час проведення всіх позаурочних заходів;
  • навчальний заклад, в якому кожна оцінка є результатом наполегливої праці, а бажання вчитись — неодмінною умовою перебування в ліцеї;
  • центр авангардної педагогіки, в якому панує новий стиль педагогічного мислення.

 

Матеріальна база

 

  • актовий зал;
  • спортивний зал, гімнастичний зал;
  • комп’ютерні класи - 3;
  • кабінети фізики - 2;
  • кабінети хімії - 2;
  • бібліотека з читальним залом;
  • кабінети трудового навчання;
  • медичний кабінет.